.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام کالابرگ جدید جهت دریافت نفت

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت: از ابتدای بهمن سال جاری با اعلام كالابرگ ویژه به هرخانوار500 لیتر نفت سفید عرضه می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از، روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری کالابرگ ویژه نفت سفید ازابتدای بهمن سال جاری اعلام و هم استانی های ساکن مناطق فاقد گاز طبیعی می توانند با مراجعه به مراکزعرضه نفت سفید سوخت مورد نیاز را دریافت نمایند.  

رحیم محمدی گفت: به منظور ذخیره سازی مناسب سوخت زمستانی و تأمین نفت سفید مورد نیاز خانوارهای ساکن مناطق فاقد گاز طبیعی (دائمی و خوش نشین ) یک قطعه کالابرگ ویژه نفت سفید اعلام شده که از ابتدای بهمن سال جاری در مراکز عرضه نفت سفید قابل دریافت می باشد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری  ضمن اشاره به اهمیت ذخیره سازی مناسب افزود :ذخیره سازی به موقع و مناسب با توجه به صعب العیور بودن برخی ازمناطق می تواند کمک با ارزشی در زمان بحران و برودت بیش از حد سرما باشد زیرا که حمل ونقل درآن شرایط بسیار سخت و دشوار خواهد بود. اگر این مناطق به موقع نسبت به  ذخیره سازی سوخت مورد نیاز اقدام نمایند از ناوگان حمل و نقل سوخت در مناطق دیگری که نیازمند تأمین سوخت به موقع هستند  استفاده خواهد شد و مشکلی در تأمین سوخت نخواهیم داشت.  

رحیم محمدی خاطر نشان کرد :از ابتدای سال تا کنون در 6 مرحله کالابرگ نفت سفید اعلام شده است که به خانوار های دائمی مجموعاً 3100 لیتر و خوش نشین 1000 لیتر نفت سفید تخصیص داده شده است که امیدواریم نسبت به جذب و ذخیره سازی نفت سفید اقدام نموده باشند.
وی در ادامه گفت : مدت اعتبار کالابرگ اعلام شده تا پایان فروردین 1393 بوده که مقدار 500لیتر نفت سفید به هر خانوار با توجه به کالابرگ های اعلام شده تخصیص داده شده است.

کالابرگ های اعلام شده به شرح ذیل می باشد :

خانوارهای یک و2 نفره    - شماره کالابرگ 342

خانوارهای 3و4 نفره     - شماره کالابرگ 242

خانوارهای 5و6 نفره     - شماره کالابرگ 542

خانوارهای 7نفره به بالا    - شماره کالابرگ 142 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.236 seconds.